Bluzy dla PAR i zakochanych czyli MRS i MR - bluzy na walentynki i nie tylko :)

Dzisiaj coś o zakochanych- bo wiosna to czas miłości :) 
Na wiosnę najlepiej się zakochać, a dla par i zakochanych mamy coś specjalnego :) BLUZY DLA PAR!

Tylko od WYDRUKOWANE

Szare bluzy MRS oraz MR z uszami

Do kupienia TUTAJ we wszystkich kolorach i rozmiarach. 

Idealny prezent na walentynki i na rocznice dla dziewczyny/ chłopaka czy męża/ żony, ale nie tylko bo przecież są i inne okazje- prezenty na rocznicę ślubu, urodziny, imieniny i ten od serca bez okazji :)

Bluza biała MRS i biała bluza MR z uszami 

Para w białych bluzach z MRS i MR napisy


Napisy MRS oraz MR mogą być umieszczone z tyłu lub z przodu na bluzach. 

Do wyboru różne kolory bluz- biały, czarny, szary, czerwony, granatowy, bordowy, zielony, niebieski, żółty i inne. 

Bluza MR biała męska i MRS biała damska. Napisy z uszami  z przodu bluzy.

Bluzy w rozmiarach od S do XXL. 

Na stronie sklepu również koszulki MRS i MR , spodnie dresowe i czapki beanie/ krasnal z napisem.

Komentarze

  1. Świetne te bluzy! :D Ale nie wiem czy udałoby mi się namówić mojego chłopaka na bluzę z motywem myszki Mickey, raczej wątpię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są, niestety wątpię by mój bojfriend coś takiego założył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam po więcej! ;*
    Teraz dodaję posty prawie codziennie, więc będzie co oglądać.

    Świetne są! Może i ja się skuszę?
    zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz